Handelsbetingelser

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

Medlemsvilkår:
Det er en forudsætning for medlemskabet af Maribo Kajakklub, at du tilmelder dig betaling via Dankort eller andet betalingskort som er godkendt af Maribo Kajakklub og Nets.

I forbindelse med første betaling godkender du, at Maribo Kajakklub fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændre det medlemsskab eller melder dig ud af Maribo Kajakklub. I begge tilfælde skal dette gøres online via dit login på klubbens hjemmeside.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Maribo Kajakklub trækkes automatisk via dit betalingskort.
Du vil senest 8 dage inden hver betaling modtage en mail, som fortæller hvor meget du skal betale. Du vil få mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement.

Maribo Kajakklub benytter Dibs, som er godkendt af Nets til betalingsløsning.

Ved automatisk trækning på betalingskortet gemmes dine kortinformationer ikke hos Maribo Kajakklub men hos Dibs.

Kvitteringen for betaling sendes pr. mail.
Når du tilmelder dig accepterer du vores vilkår og du stopper dit medlemsskab online via dit login på klubbens hjemmeside. Udmelding kan tidligst ske fra den abonnementsperiode der kommer efterfølgende til den der er ved udmelding.

Hvis dit betalingskort udløber eller hvis der sker ændringer i kortdata, fremsender Maribo Kajakklub en påmindelse pr. mail herom. Du må derfeter foretage en ny tilmelding af dit betalingskort via dit log in.
Du tilmelder det nye betalingskort ved at logge ind på www.maribokajaklub.dk, klik på "Betalingkort".
Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort.

KVITTERING:
Medlemmet modtager en kvittering ved træk fra betalingskort via e-mail.
Udmelding.
Ønsker du ikke længere medlemsskab af Maribo Kajakklub, kan du oppe i højre hjørne under din bruger, vælge "Udmeldelse". Der kan du anmode om udmeldelse. Der vil i forbindelse med udmeldelse ikke blive refunderet kontingent.
Du vil efterfølgende ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

Forstrydelsesret;
Der er ikke fortrydelsesret. Der refunderes ikke penge efter tilmelding.

REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret.
Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.

MEDLEMMETS ANSVAR:
Maribo Kajakklub forebeholder sig ret til at spærre medlemmets adgang til siden ved manglemnde betaling, og hvis der sker misligehold af klubbens ejendom eller forenings-system. Der vil ikke blive udbetalt kompensation til medlemmer ved evt spærring.

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forebeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Priser er fastsat på klubbens genneralforsamling og ændringer vil blive offentliggjort i forbindelse med referatet heraf.
Alle priser på disse sider er opgivet eksklusiv moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.